Munich part 3

Finally we want to show you the last part of our fabulous trip to Munich last month. We were blessed with the most beautiful weather and sp...

Finally we want to show you the last part of our fabulous trip to Munich last month. We were blessed with the most beautiful weather and spent every single second somewhere outside, except for a little shopping ... whopppsiiii! Our favourite places were definitely the Starnberg Sea and the English Garden. We fell in love with the beauty of Munich and we are coming back, that's for sure! Enjoy our last pictures and get inspired. Love, 

Madremoiselle Pinette 







Best frozen yoghurt! @ ,,I love Leo"


You Might Also Like

6 Kommentare

  1. Grüße aus meiner Heimat! Ich bin Münchnerin! Ja, der Englische Garten ist schon toll. Wahrt ihr auch am Eisbach bei den Surfern?
    Tanja

    AntwortenLöschen
  2. Ebenfalls liebe Grüße aus München :)
    Ich komme auch von dort und liebe die Stadt wirklich total :)
    Wirklich schöne Bilder :)
    Liebe Grüße
    Sassi
    http://besassique.blogspot.de

    AntwortenLöschen
  3. Toll, dass euch München so gefallen hat. Ich liebe die Stadt sehr und habe deswegen auch dort geheiratet, direkt am Englischen Garten.
    Vielen Dank für den lieben Kommentar :)
    Liebe Grüße Kristina
    TheKontemporary

    AntwortenLöschen
  4. Ohh wie schön! Kaum zu glaube, aber ich war bisher noch nie in München. =)

    GLG, Sabrina
    Happiness Is The Only Rule

    AntwortenLöschen
  5. Huhu!
    Bei mir läuft gerade eine Blogvorstellung, schau gerne vorbei.

    Liebste Grüße aus Hamburg


    BLOND GIRL

    AntwortenLöschen
  6. sehr interessanter blog

    hast sofort eine Leserin mehr :-*
    ich finde dich unglaublich hübsch!

    knovikova.blogspot.de

    AntwortenLöschen

Flickr Images